Τρίτη 22 Ιουλίου 2008

Back in... FUNKY TOWN!

Δεν ξέρω από πού ν'αρχίσω, εδώ και κάνα δίμηνο με επέλεξαν "Μις Καρπαζοεισπράχτορα 2008", με μισθό, πλήρες ωράριο και μονιμοποίηση, μέχρι (σ)ΙΚΑ μου έδωσαν, αρκεί να αποδώσω το ίδιο καλά όπως και πέρισυ... που έτρωγα ως μια απλή "Ανθυπομις Γκαφαγκαουπίου" τον φίλτατο Λορδ Βάυρον για πρωϊνό (τον ματάδατε μετά τις περσινές πυρκαγιές και τις ασύμμετρες απειλές? Εμ, όχι βέβαια, αφού σας λέω τον έφαγα!).

(α καλά, αυτή την έφαγα λάχανο τουρσί!)


Στον αγώνα βεβαίως να τιμήσω το στέμμα, την κάπα, το σκήπτρο, τις βλεφαρίδες, τον τίτλο και το καναλο-συμβόλαιό μου με τον Τηλε-Βόα νομίζω πως έχω σπάσει κάθε ρεκόρ εμφανίσεων μετά γκαντεμοσαυρίασης:

Εχει πάθει η υγεία μου (που ποτέ δεν ήταν στα καλά της, είναι πιο ντίβα κι απ'την Τζούλια Αλεξανδράτου), η τσέπη μου (που ποτέ μα ποτέ δεν ήταν στα καλά της, είναι πιο ξεβράκωτη κι απ'την Τζούλια Αλεξανδράτου), η επαγγελματική μου κατάσταση (που σπανίως ήταν στα καλά της, σαφώς πιο μπλεγμένη κι απ'αυτήν της Τζούλιας Αλεξανδράτου "αγγουρομονδέλα -αγγουροηθοποιός -αγγουροτραγουδίστρια -αγγουροσαλιωτήριΚωστέτσου"), η διανοητική μου κατάσταση (χμ, ας μη συγκρίνω πια με τη Τζούλια, δεν τα βάζουμε με αμάχους), τεσπα ΟΛΑ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΘΕΙ και δεν ξέρω τι να σας πρωτογράψω!

(μωρ'δε πα να γλύψω κάνα "Αποφράξεις ο Φαταούλας" απ'τα προβόλια ως τις ρόδες, μέσα-έξω καλύτερα...)


Για να ματα-ξεκινήσω κάπως, να ξαναμπώ στους ρυθμούς μου, απλώς να πω ένα πολύ μεγάλο "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ", με κεφαλαία και φωτάκια νέον κι ουράνια τόξα και ξωτικά και μονόκερους και κερασάκια σε όλους όσους επικοινώνησαν μαζί μου όλο αυτό το διάστημα ανησυχώντας για μένα, real και virtual φίλους. Πολύτιμους συμπαραστάτες - που με κάποια λόγια μ'έκαναν να γελάσω σε φάσεις που το χρειαζόμουν, ή με επανέφεραν στα συγκαλά μου όταν είχα φλιπάρει. Τι θά'κανα χωρίς εσάς... Κι επίσης ακόμη μεγαλύτερο ευχαριστώ που το χειριστήκατε διακριτικά χωρίς πολλά-πολλά, να ξεκινήσει κάνα ράδιο-αρβύλα και να φρικάρουν οι δικοί μου!

Λοιπόν, αρκετά φλώρικα έγραψα, έτσι ή αλλιώς πέρα από σαχλοπαράπονα, εύχομαι να μην σας βαρύνω ποτέ σε τούτο εδώ το +βλόγιον+. Τώρα αν άσπονδοι αναγνώσται θέτε να με γκαντεμοσαυριάσετε λίγο ακόμα... παιδιά στην ουρά με το χαρτάκι, έχουν άλλοι σειρά!



ΥΓ1- συμπαθάτε με με τα μαίηλς, θα απαντήσω σε όλα, λίγο χρόνο σας ζητώ! Τι να γίνει, βοηθώ και στην αλληλογραφία με τον Σκοπιανό τον τυπά που έχει βγάλει την λύσσα την αφρίτα, και θα τσουρομαδηθούμε σε όλες τις Κομισσιόν και τις Κομπινεζόν, τι να κάνουμε... όλη μέρα στα καταγώγια της Βουλής είμαστε τριπλοβάρδειες ν'αντιγράφουμε την "Επιστολή Κωστάκη", μια κι επέστρεψαν τα φωτοτυπικά... μη τυχόν και τους κατηγορήσουν για μίζες ΚΑΙ για εξοπλισμό γραφείων! Ναααααααααααα τα χειρόγραφα... πού οι παλιές καλές εποχές που έγραφες 20 "Αυτό εδώ το γράμμα που διαβάζεις αν δεν το στείλεις αμέσως μεγάλο κακό θα σ'εύρει" κι ησύχαζες, εδώ να δείτε τι γίνεται με τους ανασφάλιστους γραφιάδες στο μπουντρούμι κάτω από τον εύζωνα! Α ρε καταραμένη Μίζενς - το βασίλειό μου για έναν πολύγραφο ρε παιδιά!)

ΥΓ2- το βιντεάκι είναι από το "Alvin and the Chipmunks", τέλεια ταινία για λίγες στιγμές οικογενειακής γαλήνης (όπου βέβαια γυρνάνε τα μικρά και αναρωτιούνται πώς διάτανο ξέρεις όλα αυτά τα τραγούδια κι αισθάνεσαι αρχαίος... :ΡΡΡ )