Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2008

Ναι Θεία, Ετσι Εχουν τα Πράγματα στην Ελλάδα...

... όπως τα θυμάσαι, ε, στο χειρότερο όμως, γιατί τώρα συμπληρώνουμε το κάθε τι με δικές μας λεπτομέρειες... ναι, ως συνήθως, εδώ ο κόσμος καίγεται και το μνί χτενίζεται, όπως τα λες, ναι...

... το super-extra-top-karatop-secret-απόρρητο-και-των-γονέων σχέδιο Νίμιτς για την ονομασία (των Σκοπίων που μόνο εμείς τα λέμε "Σκόπια" κι όλη η υπόλοιπη υφήλιος "Μακεδονία" και χέστηκε για το θέμα μας η υφήλιος, εμάς των βαλκάνιων) το περάσαμε μια διαρροή να του βρίσκεται... Αφού είμαστε τσακάλια εμείς! Ναι, το ότι μπορούμε να τους πατήσουμε τον κάλο με την επιχειρηματική μας δραστηριότητα εκεί πάνω δεν το θίγουμε, όλο στο εθνικό και στο συναισθηματικό και στο βέτο και σε τέτοια θεία μου... εμ, μπουχέσες έχουμε, το ξέρω...


... το σουξέ όμως όλου του χειμώνα, το ροζ το dvd του Ζαχόπουλου, δεν μπόρεσε κανείς να το... διαρρεύσει ακόμη, μόνο το αλλαξοκομίζουν διάφοροι θεία μου... κι αυτή η Τσέκου εμ την κλείσαν στο μπουντρούμι αδίκως των αδίκων (μια θεσούλα ήθελε κι εκείνη, κι ο μεγάλος ζήλος για την επαγγελματική ανέλιξη θα έπρεπε να πριμοδοτείται!), εμ όλο αλλάζει την κατάθεσή της και ΠΑΛΙ μας έχουν στο περίμενε... γιατί λέει θα κάνει αποκαλύψεις και θα πάρει κόσμο στο λαιμό της... Τι? Οχι, όχι, κανείς δεν έχει δει παρά δυό κακές φωτογραφίες με τον Ζαχόπουλο κι αυτήν, πλάτη, ναι, κανείς λέμε... Αχαχα, λες? Λες θεία μου αν βάζαμε τίτλο "Πλάνα από συμβούλιο για την τελική ονομασία - ΑΠΟΡΡΗΤΟ!" να το βούταγαν επιτέλους να το δούμε κι εμείς στο YouTube?

... Α, ναι, βεβαίως, μας τά'χουν κάνει τσουρέκια και με "Το κίνημα των μπλόγκερς" και "Την φυλή των μπλόγκερς" και μας ξεχέζουν που έχουμε ολόκληρους πολιτικούς και δημοσιογράφους από πίσω να μας στηρίζουν -ή είμαστε οι ίδιοι τέτοιοι και βγάζουμε στη φόρα διάφορα για να τους κράξουμε και να τους εκβιάσουμε λέει, ναι... Χαμός και μ'εκείνο το press-gr που όλο το συμβουλεύεται ο Τέρενς... Ναι, κι εγώ μπλόγκερ (που να μην έσωνα!) θεία μου... Ελα μου ντε!? Κι εγώ αναρωτιέμαι ποιός διάολος με στηρίζει εμένανε - και με πληρώνει μάλιστα!- και δεν τον βρίσκω!!!

... Αντε θεία μου, να σ'αφήσω τώρα, μιλάμε τόσην ώρα, κι έχω χάσει ένα κάρο ενημέρωση... πρέπει για να έχω σφαιρική ενημέρωση να συμπληρώνω όλα τα δελτία, ειδήσεων, καιρού, κωμωδίας, φαρσοκωμωδίας, τραγωδίας, σιχαμάρας, πρωινά, μεσημεριανά, βραδυνά, μεταμεσονύκτια, ροζ, κίτρινα, γκρι και δε συμμαζεύεται, πάω... ναι, θα τα πούμε, αν έχουμε καμμιά εξέλιξη θα σε ξαναπάρω, φιλάκια, γειά σου θείτσα μου!


ΥΓ- Μωρέ θα με δεις στην πόρτα σου καμμιά μέρα... θέλω να φύγω από δω και να μην ξαναπατήσω! Εσύ ξενιτεύτηκες θεία μου γιατί ήθελες ένα καλύτερο μέλλον, πήγαινες στο όνειρο... Εμείς όμως θέλουμε να αυτομολήσουμε όλοι μας γιατί δεν αντέχουμε το παρόν. Να φύγουμε θέλουμε από τον εφιάλτη και τι στον κόσμο! Το μόνο που με κρατάει είναι ο δικός σας και η ατέρμονη βλακεία του...