Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2008

Και Κλάααααααμμα ο Ψινάκης!

Η Καλομοίρα...

(στη φωτό η ορίτζιναλ Britney σε παιδική ηλικία. Μάλλον σε "Britney-ada" πρέπει να μετονομαστεί η Eurovision, ή έστω, κατ'ελάχιστον, σε "Pop-pop-pop-saxlamarada")


η Κακομοίρα...

(πού πας βρε κορίτσι μου κι είσαι και μια χαρά δλδ?)


κι ο Μπίμπι-Μπός (δύο-σε-ένα)!

(ο χορογράφος σας μάλλον θα πρέπει να φάει μήνυση!)

Λοιπόν, τώρα που το λύσαμε κι αυτό το εθνικής σημασίας ζήτημα, μπορούμε να πάμε στο ασφαλιστικό παρακαλώ, διότι έχω και ψητό στο φούρνο και πρέπει να ξέρω αν θα δουλεύω ως τα 90 ή τα 92 μου? Εχει διαφορά...


ΥΓ- όχι, σοβαρά, κάνω πολύ χάζι όλη τη φιέστα, όσο έχω χρόνο να παρακολουθήσω. Μια χαρά θεσμός για να τρέχει το όλον σύστημα και να τρέχει ακόμη περισσότερο το χρήμα. Από το να βλέπω ειδήσεις και 1. να μου σπαράζει η καρδιά και 2. να μου γυρνάνε τ'άντερα, χίλιες φορές καλύτερο. Το τι σχέση έχει με σύσφιξη ευρωπαϊκών σχέσεων σε πολιτιστικό επίπεδο δε βλέπω, αλλά ποιά είμαι εγώ (η ηλιθιωδώς μη εκβιάζουσα μπλόγκερ) να μιλήσω...