Τετάρτη 9 Απριλίου 2008

Λεύκωμα....

Οχι του αυγού, ούτε των ματιών. Από το άλλο, που απαντούσαμε σε εκείνα τα "Τι εστί Ερως?" (σαλάμι αέρος...). Καινούριο (χαρούμενο κι όχι ψυχοβγαλτικό) μπλογκοπαίχνιδο 40 ερωτήσεων. Δεν ξέρω σε τι αποσκοπεί ακριβώς, αλλά μια που δεν αντέχω άλλη βαριά κουλτούρα, πάμε μία:



1. Όνομα: Αφροδίτη. Ο-έ-ο!

2. Γενέθλια: 01/04

3. Ζώδιο: Κριόθ!

4. Χρώμα μαλλιών: Ανοιχτό (λέει ο κωμμωτής μου).

5. Χρώμα ματιών: Πράσινα. Αλογα. (το "όργανον" υπηρεσίας, αφού μόνο pantone δειγματολόγιο δεν του έφερα για να δει ότι υπάρχουν κι άλλα χρώματα πέραν του "καστανού", μόνο που δεν έγραψε "λαδί με κλάρες"....)

6. Έχεις ερωτευτεί ποτέ? Ανά μισάωρο το πολύ. Οκ, οκ, ναι. ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ! Πολύ, για πολύ, κι εξαιρετικά επίπονα. Φρίκη!


7. Είδος μουσικής που ακούς: Ολα εκτός από κάτι Βαλκανικά φολκλορικά που με κάνουν θηρίο!

8. Χαρακτήρας Disney/Warner Bross: Κογιότ (άκαυστο το άτομο, συνεχώς στις επάλξεις!)

9. Ποιος φίλος/φίλη σου μένει πιο μακριά? Ο Βασίλης. Big in Japan. Και δεν ξέρω αν θα τον ξαναδώ...

10. Πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι μόλις ξυπνήσεις: Πότε επιτέλους θα κοιμηθώ και θα ξυπνήσω χωρίς γαμωξυπνητήρι?!


11. Κάτι που έχεις πάντα μαζί σου και δεν το αποχωρίζεσαι: Γυαλιά ηλίου διότι από τα ξενύχτια έχω πλέον φωτοφοβία. Τα φοράω μέχρι και νύχτα.

12. Τι έχεις στον τοίχο σου? Γούβες από το πολύ που βαράω το κεφάλι μου εκεί πάνω!

13. Τι έχεις κάτω απ' το κρεβάτι σου? Σκόνη. Βιβλία. Περιοδικά. Ενα κουκλοθέατρο, πακεταρισμένο. Ενα κωπηλατικό. Και όλο κι εμφανίζονται κομματάκια dental floss που ξέμειναν...

14. Αν ήσουν μόνος/η στο σπίτι και άκουγες ένα βάζο να σπάει τι θα έκανες? Θα πήγαινα να δω τι τρέχει, έχοντας και το baseball bat στο χέρι!

15. Αγαπημένος αριθμός: 2

16. Αγαπημένο όνομα: Τα ονόματα των παιδιών μου. Music to my ears.

17. Τα χόμπι σου: Ζωγραφική, γράψιμο, χορός, σεντονιάδες (με κάθε έννοια).

18. Πού θα ήθελες να ήσουν τώρα? Στο κρεβάτι μου. Η το δικό του. Η και κάπου αλλού (τα ξενύχτια που λέγαμε, τώρα δικαιώνονται!)


19. Μια ευχή για το μέλλον: Να μην πεθάνω πριν είναι ικανά τα παιδιά μου να φροντίσουν τον εαυτό τους. Και να μην τους γίνω ποτέ βάρος. Και να πεθάνω ήσυχα, σπίτι, με αξιοπρέπεια.

20. Αν μπορούσες να ταξιδέψεις στο χρόνο και να γυρίσεις πίσω, σε ποια εποχή θα πήγαινες? Μπρος ή πίσω δε με νοιάζει, σε όποια εποχή το κάρμα μου με έκανε περισσότερο.. άνθρωπο. Πιο ολοκληρωμένη, πιο σοφή. Και πιο χοντρόπετση.

21. Φωτιά! Πάρε κάτι μαζί σου: Τον πυροσβέστη. Χμ, οκ... όποιον είναι άμαχος πληθυσμός, με πιάνει το αλτρουϊστικό μου. Μετά τη φωτιά όμως, έτσι και βρω τον φταίχτη, ΚΡΑΤΑΤΕ ΜΕ ΘΑ ΤΟΝΕ ΣΚΙΣΩ!

22. Αγαπημένο λουλούδι: Απαλά μωβ άγρια κυκλάμινα, του βουνού.


23. Αγαπημένη σειρά: Prison Break (αυτή την εποχή).

24. Αγαπημένη ταινία: The Wall. Brazil. Closer. Mary Poppins.

25. Αγαπημένο τραγούδι: Εθνικός ‘Υμνος.

26. Aγαπημένο βιβλίο: Παραμύθια Γκριμ.

27. Αγαπημένο ζώο: Αλογο, σκύλος, δελφίνι, σκατζόχοιρος.


28. Αγαπημένο ρούχο: Σκέτο δέρμα. Το δικό μας, όχι των ζώων... Αν επιμένετε, ένα μεταξωτό μάξι φόρεμα.

29. Αγαπημένος καλλιτέχνης/ιδα: Δεν θα μου φτάσει όλο το μπλογκ. Και ναι, μπορείς να λατρεύεις αρκετούς, χωρίς να είσαι σχίζα.

30. Αγαπημένο χρώμα: Απαλό μωβ. Βαθύ μωβ. Πορφυρό. Μαύρο.

31. Αγαπημένο φαγητό: Παγωτό. Φράουλες, ρόδια, σύκα. Σοκολάτα. Α, και ντολμαδάκια γιαλαντζί!


32. Με ποιον χαρακτήρα από cartoon (Disney, WB, comics) ταυτίζεσαι? Mε κανέναν από αυτούς, παρά με Λουκρητία (Αρκάς) και Hobbes (το τιγράκι από Calvin & Hobbes).

33. Κακή συνήθεια: Να μιλάω ΠΟΛΥ απότομα όταν βαριέμαι να είμαι διπλωματική. Η όταν βιάζομαι. Και να χάνω την ψυχραιμία μου όταν οδηγώ.

34. Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που σου αρέσει: Δίνομαι. ("Πάρε-πάρε-πάρεεεεεεε!")

35. Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που δεν σου αρέσει: Τάση να απαγγείλω το ποίημα όταν είμαι στριμωγμένη από παντού κι όλα μου φαίνονται μάταια.

36. Συνηθισμένη ατάκα: «...μη χέσω!»


37. Δουλειά που θα ήθελες να κάνεις: Γιατρός Χωρίς Σύνορα / χωρίς όρια, κυριολεκτικά. Ολες τις άλλες που ήθελα, λίγο ως πολύ, τις έκανα.

38. Μεγαλύτερος φόβος: Μην πάθουν κάτι τα παιδιά μου. Παραλύω και μόνο στη σκέψη.

39. Η καλύτερη pizza: Η vegetarian που φτιάχνω εγώ. Κι αρέσει και στους ορκισμένους κρεατοφάγους.

40. Πιστεύεις ότι τα κατοικίδια ζώα είναι...: κρίμα να τα μαντρώνουμε στα σπίτια μας. Αν δεν έχουμε κήπο ή δεν τους παρέχουμε πολλές βόλτες στην εξοχή, είμαστε κάγκουροι να τα έχουμε. Κι αν τα έχουμε μόνο για μόδα (πχ πύθωνες, ιγκουάνα κτλ), είμαστε ζώα. Με την κακή έννοια.


Αυτά τα ολίγα, ευχαριστώ πολύ τον Stavros Katsaris για την πρόσκληση, περνάω τη σκυτάλη σε Athena, Advocatus Diaboli, Maika, Stassa, Guerrero, Gay Super Hero και Giant13. Και μη μου πείτε ότι πνίγεστε! Ολοι πνιγόμαστε, και οι άλλοι που δεν φωνάζω, ξέρω ότι ήδη βγάζουν μπουρμπουλήθρες από το νερό (ποιός θα μας βρει το κόλπο να ξεγελάμε τον χρόνο και να έχει η μέρα 48 ώρες?)...

Οποια/ος επιθυμεί και δεν την/τον έχω συμπεριλάβει, περισσότερο από ευπρόσδεκτη/ος ν'απαντήσει (κι ας ρίξει μια ειδοποίηση στο blogofriends να το διαβάσουμε όλοι!) :)))))