Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2006

Feng Shui

Fung Shui kai ksero psomi!!!



"Feng shui (pronounced "fung shway") is the ancient Chinese practice of placement and arrangement of space which is claimed to achieve harmony with the environment. Skeptics consider it to be nothing but superstition.

Feng shui, meaning "wind and water". is not a decorating style. Rather, it is a discipline whose guidelines are compatible with many different decorating styles.

In recent decades many feng shui books have been published in English, often focusing on interior design, architecture, interior decorating, and landscape design. Audiences have reacted skeptically towards the purported benefits of crystals, wind chimes, table fountains, and mirrored balls, etc., on one's life, finances, and relationships. Often, these claims are dismissed as New Age, pseudoscience, relying on the placebo effect, or even outright fraud. The high prices charges by some feng shui analysts is sometimes cited as evidence of the fraud claim.
Other audiences reject feng shui's justification for its rules (movement of various energies, etc.), but believe that some of its more practical rules (such as not working with one's back to a door) are very useful.

The Los Angeles Times reported that News Corp., Coco-Cola, Proctor & Gamble, Hewlett-Packard and Ford Motors are also using Feng Shui."

From http://en.wikipedia.org/wiki/Feng_shui


Τς τς τς....

Και φυσικά δουλεύει το φενγκ-σούι, μην τα πάρω τώρα!!!!

Ειδικά στον τομέα των σχέσεων.
Εχεις πρόβλημα ας πούμε με τον γκόμενό σου. Ε, τον κεντράρεις με το μπά-γκουα, τον στήνεις στη γωνία των προγόνων ανατολικά, σε συνδυασμό με την γωνία της αγάπης σου, παίρνεις βαθειά ανάσα και λες δυνατά:
"Είσαι στον προθάλαμο για σουτ!".
Αν συνεχίσει να σε μπλοκάρει, ε, δεν έχεις παρά να προχωρήσεις στην ανακατάταξη, οπότε και τον σουτάρεις.
Κι έτσι ξεμπλοκάρεις την ενέργειά σου, ανοίγει χώρος στο διαμέρισμά σου, αναπνέεις ελεύθερα και όλα καλά!!!
:)))
Aσε που, εδώ που τα λέμε, το θέμα είναι ένα ωραίο τεστάκι - αν δεις ότι ο άλλος ξέρει περισσότερα για αστρολογία, φενγκ-σούϊ, τζελ μαλλιών και τη Μαντόννα από σένα, κάτι οφείλεις να ψυχανεμιστείς...


Μου λέει βέβαια ο φίλος μου ο
stavros p (isisdoros),

"...Θεά σε βρίσκω αδιάβαστη. Εκεί δουλεύει άψογα η μαύρη μαγεία. Με κανα δυό κουκλάκια και καμιά 50ρία βελόνες τον κάνεις και χορεύει πεντοζάλη στην Ακαδημίας."

Μα καλά βρε αγόρι μου, για ερασιτέχνη με έχεις?

Σου φαίνομαι εγώ... σκιτζού?!!!!

Αυτά παιδί μου είναι για το πόπολο, που έχει τσιμπήσει με τον... Δαιμονισμένο Αγγελο! Σιγά μην φυσάμε και φτερά και πούπουλα με σκόνη από ούλα Μογγολικής σύλφης στα μούτρα του μλκ!...


Χμμμμ... Από αυτά που λέει το φενγκ-χούϊ, αν βάζοντας το κρεββάτι σου στον άλλον τοίχο (δεν έχει σημασία σε ποιόν, από εκεί που το έχεις, στον άλλον!), και γεμίζοντας το δωμάτιο κόκκινα κεριά (αιματοκύλισμα στο πάθος!) και χειροπέδες (να δέσεις ισόβια το θύμα), φτιάχνεσαι και νομίζεις ότι κυβερνάς την τύχη σου, τότε ναι...

Εσύ, ή Περμανθούλα από την Κάτω Νταβραντομηλίτσα γίνεσαι μια Μοργκάνα του σεχ, και ο άπιστος θα φύγει σούρνωντας! Οπότε φενγκ-σούι και πάλι φενγκ-σούι!

Και μετά προχωράς στο επόμενο, αλλά είναι πολύ νωρίς ακόμα...(σαρδόνιο γέλιο με πολύ echo, που λέει κι ο guerrero - αλήθεια, πού είναι αυτή η ψυχή?)

Ακου κουκλάκια και βελόνες!!! Ούτε στο Ταϊβανέζικο φασονάδικο της Mattel (Barbie ντε!) να ήμασταν!

Ακου κουκλάκια και βελόνες!!! Ούτε στο Ταϊβανέζικο φασονάδικο της Mattel (Barbie ντε!) να ήμασταν!

Αντρες.... Αυτό βλέπουν, αυτό εμπιστεύονται, την πεπατημένη....

(αν σε ξαναπιάσω δάρλινγκ να ξερνάς στο βλόγιον μυστικά, σε καρύδωσα! Ισα που το κάλυψα!!! ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ!!!)

:)))))

(πάντως με όλο αυτό το σούσι και το φενγκ-σούι που είναι τσι μοδός μέχρι μονομανίας στο ελλάντα, οι της απω ανατολής θα νομίζουν ότι τους κάνουμε οργανωμένη πλάκα!!!)


Είναι λοιπόν περίεργο, αν όχι άδικο, να βάζουμε στο τραπέζι και να κρίνουμε κάτι το οποίο συντρόφευσε / βοήθησε κάποιους ανθρώπους για σειρά ετών να "βγάλουν κάποια άκρη" στον χαώδη κόσμο, με τις γνώσεις τις τότε. Το δέχομαι και το ενστερνίζομαι (έως... γελάω) το να βάζουμε τους συγχρονούς μας στο στόχαστρο, που έχουν μεγαλώσει με άλλες προσλαμβάνουσες, κι έχουν την πολυτέλεια (μικρή-μεγάλη) κάποιας παραπάνω γνώσης. Να μου το ανάγουν εκείνοι σε επιστήμη... Τζήζους!

Ο Κινεζούλης όμως, ο Ινδιάνος, ο Μογγόλος, ο Ούννος, ο προπροπροπρο-πάπος μου, αυτά ήξερε για «αιχμή του δόρατος» στην τότε σκέψη, έτσι πορευόταν. Δεν θα τον πυροβολήσω κιόλας!

Αλλά τι να μου πει ο προπρο.... κινεζούλης για τις λεπτές ενέργειες, και πώς μπορώ να τις εξισορροπήσω μέσω της χωροταξικής διευθέτησης και εναρμόνισης του περιβάλλονός μου, όταν ζω σε ένα περιβάλλον που με διαπερνούν 24/7 ό,τι ηλεκτρο-μαγνητικές ακτινοβολίες φαντάζεται ανθρώπου νους, όταν έχω πήξει στην διοξίνη, τις τοξίνες και τα χημικά, όταν οι εισπεόμενοι ρύποι θα μου βγουν από τ’αυτιά και με βομβαρδίζουν με ραδιενεργά τα-πάντα από παντού?...

Κατανοώ όμως ότι για τον «αρχαίο» κινέζο ήταν πολύ σημαντικό το σπίτι του να είναι σε «χ» τοποθεσία, μεταξύ φυσικών αναχωμάτων, να αερίζεται καλά (να «τρέχει» η ενέργεια, σε έναν κόσμο όπου το να κρατάς τα στοιχεία της φύσης έξω ήταν θέμα επιβίωσης) και να μην του τρέχουν τα υδραυλικά (αν είχε δλδ) διότι ήταν συμβολική διαρροή χρημάτων – οι επισκευές κοστίζουν...

Κι ένα κάρο άλλα πρακτικά.

Και τους συμβολισμούς τους καταλαβαίνω.

You have to make it somehow.


Απλώς από κει και τότε μέχρι το εδώ και τώρα...

Είναι αστείο το να προσπαθούμε να εφαρμόσουμε τέτοιο manual σε δυτικού τύπου περιβάλλον (ποιό φυσικό ανάχωμα, τίγκα στην πολυκατοικία είμαστε...), ακόμη και ξέροντας την σημασία του σωστού εξαερισμού (να ανανεώνεται το μπαγιάτικο καυσαέριο) και να μην μας τρέχουν τα υδραυλικά (χάνουμε λεφτά πραγματικά, 100 ευρώ το μισάωρο ο μάστορας και ΑΜΑ...)

Το να ισχύουν γενικοί κανόνες (π.χ. unclutter βρε χρυσέ μου, παντού κούτες και πράγματα, ακόμη και κάτω απο το κρεββάτι, αλήθεια, τι έχουμε κάτω απο το κρεββάτι, τη μάνα μας και τον πατέρα μας...) είναι και θέμα κοινής λογικής, που αισθάνομαι ότι με συνδέει με αυτούς τους ανθρώπους με έναν περίεργο τρόπο:

Εκείνοι είχαν το φενγκ-σούϊ να πορεύονται, εγώ αγοράζω τα περιοδικά για εσωτερικό ντηζάιν και επισκέπτομαι του κόσμου τα επιπλάδικα και κλείνω ραντεβού με διακοσμητή (αν έχω λεφτά για πέταμα και καθόλου εκτίμηση στο γούστο μου).


Ιδιες ανθρώπινες ανάγκες, να πορευτώ, να βεβαιωθώ ότι ορίζω την τύχη μου και είμαι κύριος της ζωής μου – γιατί αλλιώς, μοίρα, ζωή, θάνατος, θεός, άσε... δύσκολα τα υπαρξιακά....Και αισθάνομαι ότι ακριβώς επειδή ξέρω πέντε πράγματα παραπάνω, πρέπει να είμαι λίγο πιο «ταπεινή» αν έχω απέναντί μου κάποιον του οποίου οι πρόγονοι π.χ έχτισαν ολόκληρο το σπίτι τους με βάση αυτή τη θεώρηση (λες και θα βρεθεί κάνας κινέζος μπροστά μου τώρα στο γραφείο, αλλα λέμε τώρα!).

Αν βέβαια έχω μπροστά μου την κυρία Τουλουμοτύρογλου (του βιομηχάνου) που λέει στον κολλητό φίλο μου αρχιτέκτονα (αληθινό αυτό) για την σημασιολογία του συνδυασμού φούξια με κίτρινο στο πάνω δεξί μερος του τραπεζιού της κουζίνας της, απέναντι από το ενυδρείο που φέρνει καλή τύχη και το τεκμηριώνει με ενεργειακά ρευστά, ε, εκεί... μαζί σας!

Στο ψαχνό!!!!

(ο φίλος μου συμφώνησε πάντως με την ιδέα του ενυδρείου στην κουζίνα, δεν χρειάζεται να τρέχεις και στην ψαραγορά...)

Και φίλε μου yannis h, για να σε συμπληρώσω (αν σε έπιασα καλά), το βασικό σε μια αλλαγή προς το καλύτερο είναι να συμβαίνει από μέσα προς τα έξω - για να είναι βαθειά, ουσιαστική και μακροχρόνια.

Ολα τα άλλα, και ειδικά αυτά που συζητάμε εδώ είναι το ανάποδο, να αλλάξουμε τα απ'έξω μας, μπας και γίνει και η αλλαγή στα μέσα μας....

Κι όταν αυτή δεν επιτυγχάνεται, απλώς αλλάζουμε και το latest fad...

Είναι όμως τόσο εύκολο αυτό, σα να αλλάζεις μάρκα ασπιρίνης, αντί να δεις γιατί έχεις πραγματικά πονοκέφαλο...

(ε ρε πόσους έχω -όχι γκόμενους- στον προθάλαμο για σουτ...!)

(θα μου πεις, με έχουν κι αυτοί, όλοι οι... "Δεν μπορώ να αλλάξω τους συγγενείς μου, τους πελάτες μου, τους ανθρώπους που ακούω να μιλάνε στο τρένο ή στο διπλανό τραπέζι του εστιατόριου..." που λες andy μου στον δικό τους προθάλαμο!)

( και φενγκ σούι γι’αυτό δεν υπάρχει...!)

The only way is through, να πάρει!

ΥΓ1- παράγραφε, εμένα πάντως εάν κάποιος με διαβεβαίωνε (και το τηρούσε) ότι κάνοντας το ο,τιδήποτε εγώ, τα παιδιά μας – όλου του κόσμου τα παιδιά, δεν θα αρρώσταιναν και δεν θα πονούσαν, ε, θα έκανα τα πάντα, με φουλ εξάρτυση drag queen (με κέφια) στον εσπερινό θα πήγαινα κάθε μέρα.... Οχι να αλλάξω πέντε πράγματα στο σπίτι μου και να κρεμάω τζάντζαλα και μελωδούς στις πόρτες, που σιγά τα μούσμουλα...

ΥΓ2 – καλό θα ήταν πάντως να μην υπήρχε χώρος για διάβρωση έστω και χρονική (σου κλέβει χρόνο όλη αυτή η κουβέντα περί φενγκ σούι) γιατί θα ασχολιόμασταν με κάτι που αποδεδειγμένα θα μας πήγαινε μπροστά... Κάτι όπως λέει ο
Μίκυ περί παιδείας, της γνωστής άγνωστης...


ΥΓ3- και μην ξανακούσω για γυναίκες ευκολόπιστες, δεν έχετε πετύχει «κατίνα» σε ανδρικό, να φοβηθεί το μάτι σας! Πα πα πα!

Aphrodite said... στο http://www.doncat.blogspot.com/, post "Το τσι σκόνταψε!", 30.09.06. Aν θέλετε κι εσείς να αφήσετε το σχόλιό σας, μπορείτε εδώ.