Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2008

Πολλές Ρόμπες ρε Παιδιά...

Πάντως βρέχει πολλές ρόμπες τελευταία και πολλά γίνονται, τελείως σοβαρά μα και τελείως ασόβαρα.

Ντρέπομαι τα νέα παιδιά...

που μετά τα βρίζουμε που δεν θέλουν Παιδεία αξιώσεων, δεν έχουν συγκροτημένα πρότυπα, δεν έχουν καμμία όρεξη να κοπιάσουν σκληρά για να λυθεί βασικά το πρόβλημα το δικό μας (και γιατί θα όφειλαν άλλωστε? Επειδή είμαστε τεμπελαράδες κι ευθυνόφοβοι εμείς και τα κάναμε σαν τα μούτρα μας σε κάθε τομέα, με απλά παραδείγματα το Ι.Κ.Α., το Ε.Σ.Υ., την οικονομία και το περιβάλλον?), περνούν εφηβεία κοντά 20 χρόνια (με σπόνσορινγκ τον μπαμπά και τη μαμά που ανάθεμα κι αν είναι εκεί όσο μεγαλώνουν) και ψάχνουν τη βολή τους σε μια καλή θέση στο δημόσιο...


ΥΓ1- θυμίστε μου όταν θα κάνω έκκληση στα γόνατα για τα Ελγίνεια, και btw έναν μικρουλάκο τόσο-δα αποχαρακτηρισμούλη, να έχω τα φώτα σβηστά.

ΥΓ2- κι αν κάτι πάει στραβά και πρέπει να τραβήξω αυλαία, θυμίστε μου να πάω τουλάχιστον στο Ηilton Galaxy, να έχω αρκετούς ορόφους να το φχαριστηθώ! Κ
ι αν θέλω να πέσω σε ρόδες, να πάω στο Λούνα Παρκ να χωθώ στη μεγάλη ρόδα από κάτω, να με κάνει κιμά! Οχι να παίρνω στο λαιμό μου φορτηγατζή, ούτε να διακινδυνεύω αντί να με στείλει στα θυμαράκια, με την μικρή του ταχύτητα να με πετάξει στις άλλες λωρίδες, να σπάσω το πολύ -πολύ καμμιά σπλήνα και να πάρω κι άλλους οδηγούς στο λαιμό μου... Σας το είπα ότι λίγα λεπτά πριν είχα περάσει από το σημείο και η κίνηση ήταν με χαμηλή ταχύτητα, οπότε μάλλον κάποιο λάκκο έχει η φάβα?

Θε μου σχώρα με, άνθρωποι κι οικογένειες υποφέρουν σε νοσοκομεία αυτή την ώρα, αλλά έχω σιχαθεί πια στο μπουρδέλλο
!