Σάββατο 4 Νοεμβρίου 2006

Ρετάρω!

Ε ρε γλέντιααα!



Ακόμη και σε περιπέτεια υγείας, αντί να είμαι η σεμνή κλαίουσα, η κυρία με τας καμελίας με σοβαρό "αααχ, κόσμε, έχε γειά γλυκιέ μου, να με θυμάσαι", ε, εγώ θα κλοουνίσω όσο δεν φαντάζεστε! Ας πούμε ότι όλα ανάγονται σε.. broken heart. Και ότι το νοσηλευτικό προσωπικό που με πέρασε σουβλάκι (μέχρι να βρούνε τι "σπάσιμο" έχω), βλαστήμησε που προσπαθούσα να τους πείσω ότι με λίγο σπάγγο και μερκιουροχρώμ (πού το θυμήθηκα!) θα με έφτιαχνα...


Το υλικό που γράφτηκε τόσες μέρες για την... "εξαφάνισή" μου, θύμιζε λίγο "Who killed JR?". Τα διαβάζω κι απορώ... Οσοι νόμιζαν ότι είμαι μες την τσαντίλα (ε?), τα εγωκεντρικά (ορίστε?), ή ότι κάνω την ντίβα (αυτό ειδικά!!!), έπεσαν έξω. Καμμία σχέση! Να το έπαιρναν ως θέμα αξιοπρέπειας, πιο κοντά θα ήταν. Αλλά και πάλι... Σιγά, από μένα περίμενε η μπλογκόσφαιρα!!!

Σε όσους πάντως έπεσαν μέσα, πριν καν δώσω σήμα, κι ενδιαφέρθηκαν άμεσα και ουσιαστικά για μένα, δεν έχω παρά ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ευχαριστώ, μέσα από την καρδιά μου.

Δεν περίμενα τέτοια συμπαράσταση, ιδιωτική και δημόσια, ειλικρινά. Και η μεγάλη έκπληξη ήταν που ασχολήθηκαν άνθρωποι με τους οποίους δεν έχω συνομιλήσει περισσότερο από κάποια ανταλλαγή σχολίων, ή είναι "πρωτοεμφανιζόμενοι"... Απίθανοι όλοι σας!


Το boost που μου δώσατε παιδιά αξίζει όσο τίποτε άλλο!!! Ποιός ήταν που είπε ότι στο internet δεν υπάρχουν παρά ψεύτικες φιλίες? Ε, μπορεί να κοιμάται.. ανήσυχος! Διαψεύστηκε με τον καλύτερο τρόπο!

Σε λίγον καιρό περισσότερα, οκ? Το ποστάρισμα συνεχιζόταν with a little help from my friends. Eίχα ετοιμάσει λίγα πραγματάκια, οπότε όλα έγιναν όμορφα κι ωραία... Είδατε, πράξεις, εκεί είναι το ζουμί.

Blogging is cheap - actions are expensive - people are precious!


ΥΓ- ειδικά ευχαριστώ στον φύλακα άγγελό μου!
;)