Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου 2006

Μ'αγαπά, δε μ'αγαπά!

Ρε λες...

Ρε Παύλο, σήμερα που βγήκα να πάρω τ'αμάξι νά'ρθω στη δουλειά, σαν κάτι να μη μου πήγαινε ρε γαμώτο... Δεν ξέρω, όλα καλά στο σπίτι, κι η Ντίνα μια χαρά, αλλά ξέρω γω... Σαν κάτι να με τρώει... Πιο χαρούμενη στα καλά καθούμενα, μπαίνω με νεύρα και δε μου αντιμιλάει, τα παιδιά όλα ήσυχα, τ'αγκαλιάζει, τα φιλάει, με αγκαλιάζει κι εμένα, δε μου ζητάει συνέχεια λεφτά... Μόνο λίγο κομμωτήριο πάει πιο πολύ, αλλά όλα καλά...



Δε μπορώ ρε Παύλο, δε γίνεται, θα τρελλαθώ! Κάτι δεν πάει καλά... κάτι κάνει αυτή και δεν έχω αποδείξεις!!! Δεν κοιμάμαι, κάνω λάθη στη δουλειά, θα με απολύσουν στο τέλος!!!... Πες κι εσύ τίποτα! Θα μου στρίψει!...


Τι να κάνω κύριέ μου, συγνώμη... αν σας πω ότι ήμουν πιλότος αλλά μ'αρρώστησε η γυναίκα μου, και μ'έδιωξαν, θα με πιστέψετε?...

(Πωπωωω να δεις που θα με διώξουν κι από δω! Κάτσε να πάρω τη γυναίκα μου τηλέφωνο, να φωνάξει την ασφαλιστική...).



(Αααχ Παύλο!... Λιοντάρι μου εσύ!... Ννναι, θ'αργήσει είπε.... Ποιός τον χέζει μωρέ τον άχρηστο τώρα.... Τι? Αστο να χτυπάει κι έλα εδώ μωρό μου...)

More funny pics here.