Τετάρτη 11 Ιουλίου 2007

3. Wake me Up, Before you Y-ellas!


- Πρέπει να ξυπνήσετε Πράκτορα Ντέινα Σκάλλυ. It's all over. The secret is out!

- Τhe secr... ωωωχ, το κεφάλι μου.... ποιό μυστικό, το σλόγκαν μας δεν είναι για την αλήθεια.... εεε... "The truth is out there"?...

- Πράκτορα Σκάλλυ, με όλο το σεβασμό, τα πράγματα έχουν πλέον αλλάξει. Ο κόσμος δεν θα είναι ποτέ πια ο ίδιος. Ξημέρωσε η Νέα Εποχή.

-... ωωωχχχ... ποιά εποχή.... τι λέτε ρε παιδιά?....

- Κάθε Κυριακή, Γελλάς!




- Εγώ προσωπικά?

- Οχι πράκτορα, Κάθε Κυριακή Γελλάς. Γενικώς.

- Αλλη μέρα δε γελάω?

- Γελλάς, πράκτορα, Γελλάς με την καρδιά σου.

- Γιατί, με το στόμα δεν γελάμε?

(γυρίζει ο Σμιθ απότομα στον άλλον "Να την βαρέσω τώρα ή μετά?", "Μετά αγόρι μου, άσ'την να ζήσει!")

- Ελάτε πράκτορα να σας δείξουμε ένα βίντεο, μήπως έτσι καταλάβετε καλύτερα....

- Ο Μώλντερ πού είναι?

- Στο περίπτερο με sleeping-bag, να προλάβει ν'αγοράσει την "Γελλάς" γιατί θα εξαντληθεί.

- Μα είναι μόλις Τετάρτη!

- Προνοεί Πράκτορα, προνοεί...

- Και μ'έχει αφήσει μόνη μου μαζί σας?

- ...

- Εντάξει, εντάξει, πάμε να δούμε και το βίντεο...






- Να σας πω Αντρες με τα Μαύρα, μπορώ να δανειστώ λιγάκι αυτό το μαρκούτσι που βγάζει λευκό φως και σε κάνει να ξεχνάς?

- Τι να το κάνετε Πράκτορα?

- Να του αστράψω μία να ξεχάσει ότι με γνώρισε, ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΖΩ ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΓΕΛΛΑΣ, γι'αυτό!
:)))



Σπεύσατε φίλοι μας,
προβλέπεται Χ-Α-Μ-Ο-Σ !!!