Τρίτη 10 Ιουλίου 2007

2. The plot thickens (and the thick plottens...)

- Ελα, Σκάλλυ, μ'ακούς? Θα στα λέω γρήγορα γιατί με παρακολουθούν-

- Γήινοι ή εξωγήινοι πάλι? Η CIA, η NASA, το FBI, η KGB, ο Πολύδωρας? Λέγε παιδάκι μου και μ'έσκασες!

- Σκάλλυ άμα είναι να σε πιάνει λογοδιάρροια θα στο κλείσω!

- Αμα μου το κλείσεις σ’έδωσα να σε περάσουν μια ζαρντινιέρα και να σε τραβήξουν και «1-2-βάρα» βίντεο, εκεί κάτω δεν αστειεύονται... Τα πήρανε και με την Ακρόπολη που δεν ψηφίστηκε, θα τους πω ότι εσύ φταις με τα ανθελληνικά κονέ σου και θα πας άκλαφτος κακομοίρη μου, σαν κλαράκι στην Πάρνηθα!

- Σκάλλυ σύνελθε!

- Γιατί, η εξεταστική επιτροπή για τα Ομόλογα είμαι?

- ΣΚΑΛΛΥ ΣΚΑΣΕ ΚΑΙ ΑΚΟΥ ΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Εχουμε μπλέξει! Μιλάμε παίζεται διαβλογική συνωμοσία, και κανείς δεν ξέρει ποιός κρύβεται από πίσω!

- Διαβολική είπες?

- Διαβλογική ρε Σκάλλυ!

- Διαβλακική? Ρε συ, τά’πιες αντί να κάνεις αυτό που σου είπα?

- Δ-ι-α-μ-π-λ-ο-γ-κ-ι-κ-ή, να στο πω έτσι, έλεος! Σκάσε τώρα και άκου τι μου είπε η πηγή μου.

- Ποιόν έβαλες? Ελπίζω όχι τον Santos, δε λέω, καλός άνθρωπος, αλλά-

- ΑΣΕ ΜΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ, ΘΑ ΜΕ ΦΑΝΕ ΛΑΧΑΝΟ! Σκάλλυ μου καθόμαστε πάνω σε κάτι πολύ σπουδαίο!

- Αλήθεια? Φέρ’το κι απ΄το σπίτι μπας και δούμε το φως το αληθινό διότι με σένα που έμπλεξα δεεεε-

- Ελα αηδίες τώρα, λοιπόν, άνοιξε καλά τ’αυτιά σου: ο πληροφοριοδότης μου, με κίνδυνο της ζωής του, κατάφερε να κλέψει απόρρητο έγγραφο από το 300-καρεκλοχώρι! Είναι μια αναφορά γνωστού δημοσιογραφικού τζακιού που έχει βάλει λυτούς και δεμένους να μάθει ποιός κρύβεται πίσω από όλα αυτά. Ακου:

«Στην αρχή ήταν απλά μια φήμη στη μπλογκόσφαιρα. Ήταν αρκετή όμως για να συνταράξει την πολιτική και επιχειρηματική ηγεσία του τόπου, που όπως ξέρουμε δεν ιδρώνει το αυτί της με τίποτα. Τα μεγαλοστελέχη της χώρας τηλεφωνιόντουσαν πανικόβλητοι ‘Είναι αλήθεια αυτό που λέγεται στους διαδρόμους?’. Οι απαντήσεις κατάφεραν μόνο να θολώσουν το τοπίο».

Πώς δεν τον σκότωσε καμμιά αδέσποτη, πώς τη γλύτωσε και ήρθε και μου τα σφύριξε... Καταλαβαίνεις τι παίζεται?


- Καταλαβαίνω... Πωπωωω... Και μετά, και μετά?

- Ε τι μετά, μου είπε ότι ο κυβερνητικός εκπρόσωπος αναγκάστηκε να προβεί σε δηλώσεις, γιατί έπρεπε να φύγει και για διακοπές

- Δηλώσεις? Καλοκαιριάτικα?

- Ναι, και μάλιστα την ώρα που τις έκανε τον έλουζε κρύος ιδρώτας: «Πράγματι κυρίες και κύριοι, στις 15 Ιουλίου θα κυκλοφορήσει μια εφημερίδα που γράφεται αποκλειστικά από μπλόγκερς!»

- Αμάναμάναμάααν! Και μετά, και μετά?

- Ε, τι μετά, τέτοιο σούσουρο λέει στο πρες-ρούμ είχαν να το δούνε απ’την παραίτηση Τσιτουρίδη.

- ΤΕΤΟΙΟ ΣΟΥΣΟΥΡΟ? Πωπωωωωω!

- Ναι, και μετά λέει ρώτησε ο μόνος δημοσιογράφος που διατηρούσε την ψυχραιμία του, γιατί όλοι οι άλλοι είχαν λαλήσει, ένας από μεγάλη εφημερίδα, ενώ έτρωγε πασατέμπο και τα νύχια του-

- Ο Τριανταφυλλόπουλος? Γιατί αυτός είναι ο μόνος που παραμένει ψύχραιμος ενώ γύρω του γκρεμίζεται το σύμπαν – και τρώει και τα νύχια του από τότε που έκοψε το κάπνισμα...

- ΣΚΑΛΛΥ ΣΚΑΣΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, μου έχεις πηδήξει την ανταπόκριση, φτάνει που έχω λιώσει με τον καύσωνα μες τον κωλοθάλαμο να στα πω!

- ...

- Ρώτησε λοιπόν ΟΧΙ αυτός που λες: «Αληθεύει ότι θα σατιρίζει τους πάντες και τα πάντα?» Και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος απάντησε τρέμοντας: «Ακόμα και τους εαυτούς τους, και με αυτό σίγουρα δεν μπορούμε να τα βάλουμε» κι έσκυψε το κεφάλι! Ακούς? Τι άλλο θα υποστούν προεκλογικά!

- Και? Και?


- Ε, μετά τσίριξε μια δημοσιογράφος όταν είδε κολλημένο ένα post-it στην πλάτη του Λαλιώτη, κι έγινε λέει τέτοιο μπάχαλο πού έχασ’η μάνα το παιδί, και το παιδί τη μάνα εκεί μέσα... δεν έγιναν φυσικά άλλες ερωτήσεις, κι ο Τεό βγήκε τρέχοντας από το πρες-ρουμ να πάει στου Μαξίμου, να του φύγει λίγο η ταραχή... Τον περίμενε κι ο Κώστας για ούζα και αν αργούσε θα τέλειωνε τους μεζέδες, πώς ν’αντέξει ο άνθρωπος τόσα χτυπήματα?!

- Πωπωωωω τι λε ρε παιδί μου... Κι εγώ είμαι μες τις προετοιμασίες του γάμου και δεν πήρα πρέφα τίποτα...

- Αστα Σκάλλυ μου, άστα! Εγώ άφησα την πηγή μου εκεί να μάθει κι άλλα, και σε λίγο θα μου πει και το όνομα αυτής της εφημερίδας! Εεεε.. του ποιανού τις προετοιμασίες είπες?

- Ε, α, μπα, όχι, κάτι δικά μου λέω... Για λέγε, για λέγε, το όνομα πώς θα το μάθει? Αν είναι τόσο ισχυροί αυτοί που κινούν τα νήματα από πίσω...


- Δεν τον φοβάμαι, αυτός ο άνθρωπος σταματάει σφαίρες με ένα νεύμα του χεριού, μάχεται για το καλό του ανθρώπινου είδους, παίρνει ανθρώπους υπό την προστασία του και τους μεταμορφώνει σε κάτι ανώτερο απ’αυτό που θα μπορούσαν ποτέ να γίνουν μόνοι τους, οι ατάκες του μένουν στην ιστορία-

- Για τον Ψινάκη μου λες τώρα?

- ...Σκάλλυ χωρίζουμε!

- Τι είπες? Εχει παράσιτα η γραμμή! Πάρε το μηδέν!

- Ποιό μηδέν, στην ψηφιακή γραμμή?!?!?!?!?!

- Δεν ακούω, ξανακαλέστε, ξανακαλέστε! –κλικ!-

Συνεχίζεται