Σάββατο 14 Ιουλίου 2007

Γελλάς ή με δουλεύεις καλέ?!


Η πρώτη έκδοση της Γελλάς στην Ομόνοια εντός ολίγου!

Φήμες για παραγγελία μοσχευμάτων σηκωτιού στις εντατικές του Νικαίας, λόγω βλαβών που προκάλεσε η εφημερίς στους πρώτους αναγνώστες (3 περιπτεράδες: Γ' Σεπτεμβρίου, 28ης Οκτωβρίου, 31ης Φεβρουαρίου) κρίνεται ως αναληθής!

Ευχαριστούμε όλους όσους μας στήριξαν/υποστήριξαν και ειδικά δυό καλούς - τι καλούς, αστέρες της μπλογκόσφαιρας, που αμαύρωσαν τα μπλογκς τους παρουσιάζοντάς μας:

Το holy +τεκνον+ (με επίτηδες αδιασαφήνιστο τον τονισμό)
Reactor69 που στο: "Μην την Γελλάς καθόλου!, ζωγράφισε ;))

«-"Πιάσε μου νεαρέ την Κυριακάτικη Ελευθερολογία.»

-«Σήμερα σας έχω κάτι καλύτερο!»

-«Ορίστε;»

-«Γελλάς!»

-«Εγώ; Μάλλον εκνευρίζομαι θα έλεγα!»

-«Οχι, η νέα εφημερίδα. Να!»

-«Τι είναι τούτο το βουκολικόν έντυπο;»

-«Καινούργια, την γράφουν αποκλειστικά bloggers!»

-«Βλάχικος συνεταιρισμός;»

-«Bloggers, αυτοί με τα ημερολόγια στο Internet.»

-«Ασε μας στην ησυχία μας νεαρέ! Σιγά μην αγοράσω εγώ προιόν χασομέρηδων και
εκφυλισμένων!»

-«Μα τι λέτε; Πρόκειται για εξαιρετική εφημερίδα με χιούμορ και είναι και απολύτως
ανεξάρτητη!»

-«Χιούμορ; Εγώ αγαπητέ μου απαιτώ σοβαρή πληροφόρηση! Και, δεν κατάλαβα, τί ακριβώς
ισχυρίζεστε νεαρέ, πως η Ελευθερολογία είναι κατευθυνόμενη;»

-«Εεε, κατά κάποιο τρόπο...»

-«Πλανάσθε αγαπητέ, κοιτάξτε πρωτοσέλιδο!......»


Και κλείνει με το «Μη μένετε αΓέλλαστοιι, αρμέξτε την!» (πάει, τι να αρμέξει ο έρμος αναγνώστης.... μην πω θα τραβάει τα βυζιά του στο τέλος!).


Και τον μπλογκόλιθο
Aστεροειδή (John D.) που έγραψε ολόκληρο αστυνομικό μυθιστόρημα σε 4 τεύχη!

Το ξεκίνησε με το: "
Είναι τρελλοί ΑΥΤΟΙ οι Bloggers!.."

“…Βγαίνω απ' το νερό...

Στάλες κυλάνε αργά πάνω στο κορμί μου... Αστράφτουν στο φως... Νοιώθω ξαφνικά πολύ σεξουαλικός τύπος - το παθαίνω συχνά αυτό, το Καλοκαίρι!.. (Φταίει ο ήλιος αυτός, μάλλον, γιατί μονάχα εγώ το νοιώθω!!!).

Με τα μάτια μισόκλειστα, ψάχνω στην αντηλιά τις σαγιονάρες μου...

Δεν τις βρίσκω! Δεν είν' εκεί που τις άφησα, δεν είναι πουθενά... Τα πόδια μου καίγονται...

Κοιτάζω καλύτερα γύρω...

Τίποτε...

Μόνο ένα χαρτάκι... Σαν σημείωμα, σαν επισκεπτήριο... εκεί ακριβώς, όπου είχα αφήσει τις σαγιονάρες μου...

Τι στο καλό - για σκουπιδοτενεκέ της "Ελευθεροτυπίας" το περάσαν εδώ; Χτυπάνε μέρα μεσημέρι κι αφήνουν, μετά, την τρομοκρατική τους προκήρυξη;

Άτιμοι Bloggers... Με βρήκανε κι εδώ ακόμα! Στην ερημιά του Θεού... στο σπίτι μου, στο κάστρο μου!..”,

To συνέχισε με το:
”Από την πισίνα στο κότερο”, το ”Eνα post-it στην πόρτα...” και κατέληξε στο "ΓΕΛΛΑΣ" και πάσης Ελλάδος:

“…Και μόλις έμαθα τελικά τι στο καλό ετοιμάζει η φράξια των τρομοκρατών bloggers... Εφημερίδα! Μάλιστα, εφημερίδα!

Ας όψεται ο εκδότης, που, μόλις διάβασε πως η Κυρία Γιάννα Δασκαλάκη - Αγγελοπούλου βγάζει δική της εφημερίδα, εζήλωσε την δόξα της... Σου λέει : "Γιατί όχι κι εγώ;"

Συγκέντρωσε τις καλύτερες πένες (σε bloggers)...

Ανέθεσε την προβολή στους καλύτερους διαφημιστές (bloggers...)

Στον τίτλο του ξέφυγε λίγο η κατάσταση... "ΓΕΛΛΑΣ", λέει...

Θεσσαλλλλονικιός θάναι ή Θεσσαλλλλονικιό Αρχισυντάκτη προσέλαβε!.. Ή απλώς ανορθόγραφος!

Θα μου στείλει, λέει, 10.000 φύλλα, να τα "σπρώξω" στο CAVO PARADISO, το Σαββατοκύριακο...

Τούπα ΟΚ!

Θα το παίξω παράγοντας του Τύπου, θα ανάψω ένα πούρο και θα στρογγυλοκάτσω σ' ένα τραπέζι... Θα τάζω εξώφυλλα σ' όλες... Θα διαπλακώ μέχρις εσχάτων... Με λίγη τύχη... μέχρι και σεξ μπορεί να καταφέρω να κάνω!..

Έχουνε πολλή πέραση οι παράγοντες του Τύπου... Χαλάλι οι σαγιονάρες!..

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ, παιδιά!..”


Μόνο και μόνο για την αγάπη και τις ευχές των φίλων και... εχθρών μας, άξιζε τον κόπο το ρίσκο, το ξενύχτι και η αγωνία!

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!



ΥΓ- για όσους ρωτούν, ο τίτλος "Γελλάς" είναι μάλλον (απ'ό,τι ψυχανεμιστήκαμε κατόπιν εορτής), μια λέξη που συμπυκνώνει το: "Γελάς τρελλή Ελλάς-αγελάς, εεεεε?" (ενώ καιγόμαστε!). Η απλώς κάτι που σημαίνει ότι έτσι που έχουμε πήξει στο πρόβλημα στη ζωή μας, χρειαζόμαστε κάπου-κάπου και λίγο γέλιο. Οπότε... στις υπηρεσίες σας!