Η T-Mobile δεν είναι γενικά γνωστή για κοσμοιστορικές διαφημίσεις, αυτή όμως θα είναι σημείο αναφοράς. Η ιδέα είναι παρόμοια με εκείνη του Frozen Grand Central, όπου επαγγελματίες ανακατεμένοι με κόσμο, άρχισαν να συμπεριφέρονται με ιδιαίτερο τρόπο, δλδ να "παγώνουν" ξαφνικά την κίνησή τους για πέντε λεπτά (είτε περπατώντας, μασουλίζοντας ένα σνακ, κοιτάζοντας το εισητήριό τους, φορώντας το παλτό τους, αφήνοντας μια τσάντα να πέσει κάτω και να χυθούν τα χαρτιά στον σταθμό κτλ).
Στη συγκεκριμένη διαφήμιση, 400 χορευτές, μετά από ολονύκτια πρόβα, ανακατεύτηκαν με τον απλό κόσμο στον πολυσύχναστο σταθμό tube του Λίβερπουλ κι άρχισαν να χορεύουν συντονισμένα μπροστά στα μάτια των έκπληκτων απλών ανθρώπων. Λίγοι-λίγοι, μετά όλοι μαζί. Οι άνθρωποι αντέδρασαν όπως αναμενόταν, δλδ στην αρχή έχασκαν, μετά γελούσαν, και κατόπιν άρχισαν να τραβούν βίντεο και φωτος με τα κινητά τους, να συμμετέχουν κουνώντας χέρια, πόδια στο ρυθμό ή ακόμη κι ακολουθώντας τις χορευτικές κινήσεις - μέχρι το τέλος που η μουσική σταμάτησε κι όλα ξαναγύρισαν στους φυσιολογικούς ρυθμούς... Κι έμειναν οι άνθρωποι με την απορία...
Εϊναι σπάνιο μια διαφήμιση να σε κάνει να αισθάνεσαι μέρος του "όλου" με τόσο ευχάριστο τρόπο, και μάλιστα να παρουσιάσει την τεχνολογία σαν κάτι που βοηθά στην συνάφεια της κοινωνίας, αντί στην απομόνωσή της....
Εύγε!!!
ΥΓ- Κι αν κάναμε κάτι τέτοιο στον σταθμό του μετρό στο Σύνταγμα τι θα γινόταν άραγε?
Στη συγκεκριμένη διαφήμιση, 400 χορευτές, μετά από ολονύκτια πρόβα, ανακατεύτηκαν με τον απλό κόσμο στον πολυσύχναστο σταθμό tube του Λίβερπουλ κι άρχισαν να χορεύουν συντονισμένα μπροστά στα μάτια των έκπληκτων απλών ανθρώπων. Λίγοι-λίγοι, μετά όλοι μαζί. Οι άνθρωποι αντέδρασαν όπως αναμενόταν, δλδ στην αρχή έχασκαν, μετά γελούσαν, και κατόπιν άρχισαν να τραβούν βίντεο και φωτος με τα κινητά τους, να συμμετέχουν κουνώντας χέρια, πόδια στο ρυθμό ή ακόμη κι ακολουθώντας τις χορευτικές κινήσεις - μέχρι το τέλος που η μουσική σταμάτησε κι όλα ξαναγύρισαν στους φυσιολογικούς ρυθμούς... Κι έμειναν οι άνθρωποι με την απορία...
Εϊναι σπάνιο μια διαφήμιση να σε κάνει να αισθάνεσαι μέρος του "όλου" με τόσο ευχάριστο τρόπο, και μάλιστα να παρουσιάσει την τεχνολογία σαν κάτι που βοηθά στην συνάφεια της κοινωνίας, αντί στην απομόνωσή της....
Εύγε!!!
ΥΓ- Κι αν κάναμε κάτι τέτοιο στον σταθμό του μετρό στο Σύνταγμα τι θα γινόταν άραγε?