Δευτέρα 10 Μαρτίου 2008

Τούρτεεες! Κι 'Αλλες Τούρτεεες!!!


- "(Γι-)'Εφτασεεεεε!!!


Ελαελαέλαααα, έλα στοιχηθείτε, όλοι θα πάρετε, γιααα μπείτε στην ουρά, οι σκουπιδιαραίοι πρώτοι, οι της ΔΕΗ να περιμένουν λίγο, σερβιρίστηκαν και χτες... Ελα εσύ παιδί μου ο συμβασιούχας καθαριότητας, στη σειρά σου, ΟΛΟΙ ΘΑ ΤΟΥΡΤΩΘΕΙΤΕ ΛΕΜΕ!!!"

(ρε κοίτα στην Ελλάδα που κανείς δεν μένει παραπονεμένος στην τελική, δε δουλεύουν όλοι αυτοί τόσες μέρες, τα ζαχαροπλαστεία όμως χρυσές δουλειές!!!)


ΥΓ - Λουκρητία rulez! ... που γεννήθηκα Ελληνίδα! :ΡΡΡΡ

Δεν θα μπορούσα να το συνοψίσω κομψότερα όλο αυτό που τραβώ (κι εγώ και το σύνολο φυσικά των συμπολιτών μου), από όσους κάνουν κατάχρηση απεργιών. Κι από κει που έχουν οριστεί διαχειριστές αγαθών κοινής ωφελείας, έχουν γίνει οι τιμωροί ολόκληρης της χώρας. Τόσες φορές τη γλύτωσα -κοντά μια βδομάδα- πχ στα σβηστά κωλοφάναρα, αλλά μερικοί μπροστά μου το λούστηκαν το ωραιότατο τροχαίο! Εμένα μου κληρώνει στον λήγοντα: είμαι με απλό νάρθηκα από γλύστρα που έφαγα στα σκουπίδια στο πεζοδρόμιο (εμ, κι αυτά τα ρημαδιασμένα είχαν πάρει τα όρη και τα βουνά, αδύνατον να περάσεις χωρίς να τα πατήσεις!!!)