Πέμπτη 13 Μαρτίου 2008

Χάσαμε τη Μπάλλα. Στοπ. Ανάψτε Κάνα Φως να τη Βρούμε! Στοπ. Προσοχή στα Σκουπίδια. Στοπ. Γλυστράει! Στοπ.


Αναδημοσιεύω από Καθημερινή, 13.03.08, και δεν πιστεύω ακόμη στα μάτια μου ότι εκείνοι το πασσάρουν σαν 1. διευκόλυνση 2. παραχώρηση 3. προσφορά 4. σεβασμό στο κοινωνικό σύνολο, κι ότι εμείς οι υπόλοιποι το θεωρούμε και φυσιολογικό από πάνω!!!

"Πρόγραμμα διακοπών ηλεκτρικού ρεύματος σε όλη την Ελλάδα

Η ΔΕΗ ανακοίνωσε το πρόγραμμα διακοπών ρεύματος στους νομούς Αττικής και Θεσσαλονίκης για το απόγευμα της Πέμπτης 13 Μαρτίου. Συγκεκριμένα:

Αττική :

18.15-19.45 Υμηττός, Δάφνη, Νεα Σμύρνη, Παλαιό Φάληρο, Άγιος Δημήτριος, Ηλιούπολη, Αργυρούπολη, Άλιμος, Ελληνικό, Καλλιθέα, Τζιτζιφιές, Χαροκόπου, Κουκάκι, Πετράλωνα, Σκαραμαγκάς, Ασπρόπυργος, Ελευσίνα, Μάνδρα, Μέγαρα, Σαλαμίνα.

19.00-20.30 Αιγάλεω, Αγία Βαρβάρα, Δαφνί, Χαϊδάρι, Περιστέρι, Νέα Λιόσια, Πετρούπολη, Καματερό.

19.45-21.15 Μαραθώνας, Νέα Μάκρη, Ραφήνα, Πικέρμι, Παλλήνη, Γέρακας, Πεντέλη, Βριλήσσια, Γλυκά Νερά, Παιανία, Σπάτα, Λούτσα, Κορωπί, Μαρκόπουλο, Πόρτο Ράφτη, Κερατέα, Καλύβια, Λαύριο, Σούνιο, Ανάβυσσος, Λαγονήσι, Παγκράτι, Ζωγράφου, Καισαριανή, Καρέας, Βύρωνας, Ιλισία, Γουδί, Νέος Κόσμος.

21:15-22:30 Νέα Ιωνία, Ηράκλειο, Πεύκη, Ριζούπολη, Μαρούσι, Μελίσσια, Κηφισιά, Φιλαδέλφεια, Μεταμόρφωση, Χαλκηδόνα, Αγιοι Ανάργυροι, Φυλή, Ανω Λιόσια.

-----------

Θεσσαλονίκη:

18:00-19:00 Πλατεία Δημοκρατίας, 26ης Οκτωβρίου, Πολυτεχνείου, τμήμα Αμπελοκήπων, Κασσάνδρου, Ολυμπιάδος, περιοχή Ακροπόλεως, Αγίου Δημητρίου, Ολύμπου, Περιοχή Βούλγαρη, Μαρτίου, Μ. Μπότσαρη, περιοχή Νπτεπώ, Κατσιμίδη, Φλέμιγκ, Δελφών, περιοχή που περικλείεται μεταξύ των οδών Αγ. Δημητρίου - Παπαζώλη - Αντιγονιδών - Εγνατίας - Αγίας Σοφίας - Λεωφόρου Νίκης - Αγγελάκη - Εθνικής Αμύνης.

19:00-20:30 Αμπελόκηποι, Κορδελιό, Περιοχή ΚΤΕΟ, Γιαννιτσών, 26ης Οκτωβρίου, Περιοχή Ευόσμου, Σταυρούπολης, Μαινεμένης, Περιοχή Λαχαναγοράς, Καρδία, Χωριό Ειρήνης, Περιοχή Ρυσίου, Περιοχή Μίκρας, Τμήμα Περαίας, Αγγελοχώρι, Ν. Μηχανιώνα, Αγ. Παρασκευή, Σουρωτή, Βασιλικά, Ραιδεστός, Τμήμα Βιομηχ. Περιοχής Θέρμης, Σχολάρι, Λάκωμα, Ν.Γωνιά, Άγιος Παύλος Περιοχή Τριλόφου, Περιοχή Επανωμής - Επανωμή.

20:00-21:15 Πολίχνη, Νεάπολη, Αμπελόκηποι, Σταυρούπολη, Τμήμα Ευόσμου, Επταπύργιο, Καλλιθέα, Συκιές, Σταυρούπολη, Τμήμα Ευόσμου, Ευκαρπία, Μετέωρα, Ρετζίκι, Πεύκα, Φίλυρο, Ασβεστοχώρι.

21:15-22:30 Ευκαρπία, Εύοσμος, Αμπελόκηποι, Ελευθέριο, Κορδελιό, Γέφυρα, Ελαιούσα, Παρθένιο, Χαλκηδόνα, Μικ. Μοναστήρι, Πρόχωμα, Καστανάς, Ακροπόταμος, Βαθύλακος, Βιομηχανική Περιοχή Αγχιάλου, Άγιος Αθανάσιος, Καλοχώρι."

Κι ερωτώ:

ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΣΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ?!?!?!?


Γιατί το να με ληστεύουν από την πρόσβασή μας στο αυτονόητο, μου φαίνεται εξωφρενικό!!! Και τουλάχιστον να μας λήστευε ο Κάπτεν Χουκ, πάει στο διάολο... Ομως τούτοι εδώ είναι από τ'Αγραφα! Εννοώ όντως από τα Αγραφα, την περιοχή. Η τα Γκράβαρα. Η την Ανω Νταβραντομηλίτσα. Η τον Κάτω Ξερασοπόταμο. Η το Ανω-Κάτω Σωβρακοχοχλιουδάκι. Μα τους έχετε ακούσει πώς μιλάνε στα κανάλια?

...

...

...

ΥΓ1- Γι'αυτό το έκανα κι εγώ ροζ το μπλογκ, να ανοίξει το μάτι μου. Κι ας μην βλέπω ούτε τη μύτη μου, πόσο μάλλον το μάτι μου στα σκοτάδια!!!

ΥΓ2- Σήμερα είχα ένα εξοντωτικό 4-ωρο ραντεβού με τον οδοντίατρό μου και κάπου 15 διαφορετικούς από τους τροχούς του (είμαι πλέον πεπεισμένη ότι ανήκει στη Λέσχη των Uber Sadists, όπως επίσης ότι είναι θεόκουφος, μιλάμε δεν κούνησε βλέφαρο όσο με άκουσαν μέχρι την Χαλκίδα!!!). Ο μεγάλος μου τρόμος ήταν μη τυχόν και κοπεί το ρεύμα την ώρα που ήμουν με τα ζωντανά μου δόντια εν πλήρη κατεδαφίσει πριν τα σφραγίσει (σαν μαντινάδα ακούστηκε τώρα αυτό!), γιατί πόση αναισθησία να άντεχα να μου σουτάρει μέχρι να ξανάρθει το ρεύμα? Κι αν εγώ πνιγόμουν στο προβληματάκι μου, τι να έκαναν άραγε οι πολύ σοβαρά άρρωστοι? Ισως στα νοσοκομεία με τις γεννήτριες να είναι όλα οκ. Στα σπίτια ή τα Ιδρύματα ή τους Οίκους Ευγηρίας όμως? Το δικό μου είναι πρόβλημα-παρανυχίδα σε σχέση με άλλα φυσικά, αλλά αναρωτιέμαι γενικώς, πόσο κοστολογούν οι απεργοί τον ανθρώπινο πόνο?.... Η τη χασούρα στις δουλειές? Κι οι άλλοι οι προκομμένοι, με το σκουπιδαριό τους ν'ανθίζει "Σα να μπαίνει η Ανοιξη"?!......

ΥΓ3- Αραγε μέσα στα σπίτια των 300 μας, κόβεται το ρεύμα? Κι απ'έξω, έχει σκουπίδια να βγάζουν χέρια, πόδια, πλοκάμια?...

ΥΓ4- Μου λείπει τέτοιες ώρες ο Λορδ Μπάυρον, σας το έχω ξαναπεί... Ας βγει έστω και στον Χίο, μια τόση-δα δηλωσούλα! Ακόμη και μια τζούρα: "Να είσθε ευγνώμωνες που ο Στρατηγός Ανεμος δεν φέρνει τη μπόχα στο Κεφαλόσκαλό της Υπομονής σας!" θα μου έκανε. :ΡΡΡΡΡ