Και μάλιστα θα ευχόμουν να βλέπαμε τέτοιες "ερμηνείες" και στην Αθήνα, όχι μόνο στη Βιέννη στα πλαίσια του "Vienna sees it differently".
Εκεί έτρεξε καμπάνια με ειδικές πινακίδες στα λεωφορεία, το τραμ και το μετρό, αντικαθιστώντας τα "κλασικά" σήματα για παραχώρηση θέσης και προτεραιότητας: "γέρος με μπαστούνι" και "γυναίκα με μωρό", με "άντρας με μωρό" και "γριούλα με μπαστούνι".
Και φυσικά οι διαφημιστικές άδραξαν την ευκαιρία.
Αντε και στα δικά μας!
Και φυσικά οι διαφημιστικές άδραξαν την ευκαιρία.
Αντε και στα δικά μας!