Πέμπτη 10 Μαΐου 2007

Ελλάς, Μια Απλή Καθημερινή...


- Δεν αντέχω άλλο ρε Γιώργο! Μια η Παιδεία, μια ο Βύρων, μια οι απεργίες, το έλλειμα, τα Ομόλογα γαμώτι μου, τά'χω παίξει ο άνθρωπος! Να σφυρίξει λήξη να ησυχάσουμε!...

- Αφεντικό, εγώ μετά το τέλος της Επιτήρησης που σου πέτυχα, με τα διπλά βιβλία, δε γίνεται, θα πάρω μεταγραφή για τσικό Σεϋχελλών, πονέσαν τα γόνατά μου!

- Οχι ρε Γιώργο, μη φεύγεις ρε Σκούφη μου, είσαι ο καλύτεροοος....

- Δε μπορώ ρε Κώστα, γόνατα, μέση, τα σαγόνια μου, δε γίνεται...



... Ετσι ή αλλιώς ο Ελληνας Κώστα μου ξέρει τι πρέπει να κάνει για να φτάσει να έχει κάποτε κάποια σύνταξη πείνας... μπας και προλάβει ν'αποπληρώσει τα δάνεια... το έχω δρομολογήσει...


- Κι άμα ρε Γιώργο μου την πέσουνε ότι τα κάνω σκατά στο ασφαλιστικό έτσι που δεν έχουμε έσοδα και ό,τι ήταν μέσα τα τζιράραμε για πάρτη μας? Ασε που δε θα δώσουμε αυξήσεις, παρά κάτι ψιλά, ποιός τους ακούει πάλι!

- Ε, πες τους κι εσύ "Αι πηδηχτείτε μόνοι σας, εγώ φεύγω" κι ασ' τον Γιωργάκη να βγάλει το φίδι από την τρύπα....



- Μην το γελάς, άχρηστος-ξεάχρηστος, είναι ικανός να τον ψηφίσουνε έτσι κουτσοί-τυφλοί στον Αγιο Παντελεήμονα που είναι... και μετά δεν ξαναβγαίνουμε ρε συ, τι θα πω στον υπολοχαγό Νατάσσα, δεν ξέρεις πώς είναι στο σπίτι...




- Ε, καλά, γι αυτό σκας? Θα κλείσουμε σουίτες στο Ντουμπάι και θα περνάμε ζωή και κότα μέχρι να μας φωνάξουν πίσω για εθνοσωτήρες... Ελα, αφεντικό, κάνε κάνα φάουλ να την κάνουμε, πιάστηκα σου λέω.... :)))