Αααα... μα είναι απίστευτα τα αδειάσματα που κάνουν ο ένας στον άλλον, με ηθοποιία που ξεπερνά το Θέατρο Τέχνης (γιατί το Θέατρο του Παραλόγου το έχουν ξεπεράσει προ πολλού).
Το Αγιο φωτοστέφανο φορά αυτή τη στιγμή ο Τριανταφυλλό-, ο οποίος διεχώρησε τη θέση του μέσω της Ζούγκλας του (από το να τη διαχωρίσει μέσω φαξ, καλύτερο, but still...). Αυτό βέβαια δεν είναι φωτοστέφανο, φρίσμπυ είναι που πετάει από κεφάλι σε κεφάλι, και φυσικά δε στεριώνει σε κανένα.
Εχουν βγει τα ξίφη από τα θηκάρια λοιπόν. Η ισορροπία του τρόμου: "Μη με απειλείς, γιατί θα σε κάψω κι εσένα και την παρέα σου", ξεφτίζει ολοένα και περισσότερο. Φεύγουν κλωστές, μαδάει, δεν μπορεί να κρατήσει τίποτα και κανέναν.
Κι όσο και να μας τρώει να δούμε κι εμείς από την κλειδαρότρυπα (Ελληνάρες όλοι μας, οι ίδιοι που κρεμόμασταν να δούμε τη Λιάνη τόπλες π.χ.), πιο πολύ μας τρώει πια και στα φανερά το "Πού σκατά πάμε?!"
Πού ρε παιδιά?
Τι με νοιάζει εμένα τι κάνει στην κρεβατοκάμαρά του Ζαχό-? Και ποιά είναι η δημοσιογραφική αποκάλυψη? Τι μου προσέθεσε σαν πληροφορία, πέραν του ότι έχει γίνει το μπάχαλο της αρκούδας και ο Θέμος (αν αληθεύουν οι μέχρι τώρα φήμες) κατραπακώνει την 35χρονη (και τους "συνεργούς" της), που τον άδειασε/αν κανονικά αφού δεν τον εξαίρεσαν επισήμως από τη μικρή λίστα με τα ΜΜΕ τα οποία πλησίασαν?
Αλλού είναι το θέμα και το ξέρουμε όλοι μας: ποιός δεν πήρε αυτά που έπρεπε, ποιά ήταν αυτά, ποιός καλύπτει ποιόν, ποιός εκβιάζει ποιόν και με τι, πώς είναι δυνατόν να έχουμε τέτοιους Μπόζο επάνω (ο Υπεύθυνος Τύπου είναι κυριολεκτικά για σφαλιάρες με τέτοιο χειρισμό κατάστασης, αν και είναι κι εκείνος τροχός αμάξης κι όχι αποκλειστικός υπεύθυνος). Και φυσικά πώς θα καθαρίσει όλη η κόπρος και πότε...
Το Αγιο φωτοστέφανο φορά αυτή τη στιγμή ο Τριανταφυλλό-, ο οποίος διεχώρησε τη θέση του μέσω της Ζούγκλας του (από το να τη διαχωρίσει μέσω φαξ, καλύτερο, but still...). Αυτό βέβαια δεν είναι φωτοστέφανο, φρίσμπυ είναι που πετάει από κεφάλι σε κεφάλι, και φυσικά δε στεριώνει σε κανένα.
Εχουν βγει τα ξίφη από τα θηκάρια λοιπόν. Η ισορροπία του τρόμου: "Μη με απειλείς, γιατί θα σε κάψω κι εσένα και την παρέα σου", ξεφτίζει ολοένα και περισσότερο. Φεύγουν κλωστές, μαδάει, δεν μπορεί να κρατήσει τίποτα και κανέναν.
Κι όσο και να μας τρώει να δούμε κι εμείς από την κλειδαρότρυπα (Ελληνάρες όλοι μας, οι ίδιοι που κρεμόμασταν να δούμε τη Λιάνη τόπλες π.χ.), πιο πολύ μας τρώει πια και στα φανερά το "Πού σκατά πάμε?!"
Πού ρε παιδιά?
Τι με νοιάζει εμένα τι κάνει στην κρεβατοκάμαρά του Ζαχό-? Και ποιά είναι η δημοσιογραφική αποκάλυψη? Τι μου προσέθεσε σαν πληροφορία, πέραν του ότι έχει γίνει το μπάχαλο της αρκούδας και ο Θέμος (αν αληθεύουν οι μέχρι τώρα φήμες) κατραπακώνει την 35χρονη (και τους "συνεργούς" της), που τον άδειασε/αν κανονικά αφού δεν τον εξαίρεσαν επισήμως από τη μικρή λίστα με τα ΜΜΕ τα οποία πλησίασαν?
Αλλού είναι το θέμα και το ξέρουμε όλοι μας: ποιός δεν πήρε αυτά που έπρεπε, ποιά ήταν αυτά, ποιός καλύπτει ποιόν, ποιός εκβιάζει ποιόν και με τι, πώς είναι δυνατόν να έχουμε τέτοιους Μπόζο επάνω (ο Υπεύθυνος Τύπου είναι κυριολεκτικά για σφαλιάρες με τέτοιο χειρισμό κατάστασης, αν και είναι κι εκείνος τροχός αμάξης κι όχι αποκλειστικός υπεύθυνος). Και φυσικά πώς θα καθαρίσει όλη η κόπρος και πότε...
ΥΓ1- πίκρα πάντως στην οικογένειά του.... ζόρι με τον γονιό στο νοσοκομείο, τις "αποκαλύψεις" για το κέρατο στη μάνα, όλο τον ορυμαγδό πάνω στο κεφάλι του πατέρα (υπόλογο ή όχι δεν το εξετάζω, απλώς αυτά είναι χτυπήματα κάτω από τη ζώνη για όλη την οικογένεια όταν υποτίθεται ότι γίνεται "σταυροφορία" διαφάνειας, σοβαρότητας κι εξυγείανσης για το -πολιτικό- καλό όλης της χώρας. Μη χέσω). Δύσκολοι καιροί για πρίγκηπες...
ΥΓ2- Ζαχό- καλύτερα κάτσε εκεί που κάθεσαι. Στην ανάγκη, fake it και μείνε μέσα. Τα πράγματα εδώ έξω έχουν αγριέψει πολύ.
Φωτος κομμένες κι επεξεργασμένες από τις επίμαχες ροζ του Πρώτου Θέματος, 14.01.08. Ανεβαίνουν έτσι εδώ, μόνο και μόνο για να φανεί ότι θα μπορούσε να είναι οποιοδήποτε άλλο ζευγάρι στη θέση τους, ακόμη κι εμείς. Και μάλιστα, δεν φαίνεται καν αν το ζευγάρι είναι ετεροφυλόφιλο. Ολοι μας είμαστε πολύ "ροζ" στις ιδιωτικές μας στιγμές. Με γειά μας με χαρά μας. Το να κολλάει όμως ολόκληρο έθνος σε αυτές καταδεικνύει κατάντια, συγκάλυψη, εκβιασμούς και αποπροσανατολισμό σε πολύ χειρότερο βαθμό απ'όσο είχαμε φανταστεί ποτέ μας.