Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2007

Μάλιστα! Ο Επόμενος για το Ασφαλιστικό Παρακαλώ...

"Ουπς! Με πιάσατε στα πράσσα! Αλλά μισό, να σας εξηγήσω, δεν είναι αυτό που νομίζετε...


... Εγώ έβοσκα τα πρόβατα εδώ επαραπέρα, κι έκανα τη δουλίτσα μου σα νοικοκύρης άνθρωπος... Με βάλατε ρε παιδί μου να βγάλω τα κάστανα από τη φωτιά, αλλά τα είχα όλα υπό έλεγχο, δεν πτοήθηκα εγώ με μια απεργιούλα τώρα!


Και μετά... Μα μύγα σας τσίμπησε? Τι έκανε λέει? Εγώ μαύρα λεφτά, εργοδότης, σε μετανάστες? Στο εξοχικό μου? Ζαμαί των ζαμ(π)ών! Και σιγά το σπίτι, ένα αναψυκτηριάκι ίσα-ίσα με λίγο κοτετσόσυρμα γύρω-γύρω ρε παιδιά, πώς κάνετε έτσι...


Εδω μια ολόκληρη χώρα κάνει τα ίδια ακριβώς, εμένα βρήκατε τώρα να πειράξετε? Αλλά ξέρω εγώ, έχετε βαλθεί να με ξεκάνετε γιατί ενοχλώ κυρίες μου και κύριοι, σας δίνω την ευκαιρία να δουλεύετε βρε και να προσφέρετε, να κρατιέστε νέοι, για το καλό σας, κι αντί για ευχαριστώ με λυντσάρετε άκαρδοι...


Ορίστε, πάρτε τώρα το επόμενο πρόσωπο... Αλλά για να σας δείξω πόσο λαρτζ άνθρωπος είμαι, εύχομαι καλή επιτυχία και σε εκείνο και σε σας, αγαπημένοι μου συμπολίτες... Αντε, εις το επανιδείν!"


Υγ- Ο Καρατζ που βγήκε και κάνει βροντερές δηλώσεις (μη χέσω), να μας πει πρώτα πώς ακριβώς είναι στα χαρτιά το σπίτι του στα νότια προάστεια: πάνω από την παραλιακή, κάτω από τα καταπατημένα δημόσιας έκτασης "χουντικά"- που για 6 μήνες μπήκε μικρό κομμάτι εκεί εντός σχεδίου, για να βγουν άδειες, και μετά ξαναβγήκε και παραμένει εκτός, ώστε να μην μπορούν να χτίσουν άλλοι και του κόψουν την "πανοραμική θέα Σαρωνικό". ΑΙ ΣΙΧΤΙΡ ΟΛΟΙ ΣΑΣ!!!!