Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2007

Mαίρη Christmas Everyone!


Δε μπορεί να είμαι μόνο εγώ η τρελλή και να με στρεσσάρουν τα Χριστούγεννα περισσότερο απ'όσο με χαροποιούν...

Τεσπα, μισό, να φτύσω τα ελατήρια από κάτι στολίδια του δέντρου και να στρωθώ λίγο στο μπλόγκινγκ. Το έχω παρατήσει το +βλόγιον+ χρονιάρες μέρες, σε σχέση δλδ με το τι ήθελα να γράψω, ώστε μετά να κάνω μπλογκοδιακοπές διαρκείας, αλλά η ζωή μου έχει αποκτήσει καινούριο χόμπυ: σκοποβολή Αφρως με επαναληπτική... Οπότε το μπλόγκινγκ είναι μια κάποια εκτόνωσις!

Τουλάχιστον έχει καλύτερο φαί αυτή την εβδομάδα. Κι είναι ακόμη καλύτερο, μια που φέτος μαγειρεύουν ΚΑΙ οι άλλοι - πώς τα κατάφερα φέτος και δεν μαγειρεύω για όλα τα τραπεζώματα εγώ (παρά μόνο για τα μισά), ένας θεός το ξέρει! Κάτι είναι κι αυτό μες τη γιορτή της ιπτάμενης σφαλιάρας, δε μπορώ να πω :ΡΡΡΡ

... Εν μέρει Κρίσμας, που λέει κι ένας φίλος μου!